Pareigų aprašymas

PATVIRTINTA

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės

departamento direktoriaus

2024 m. lapkričio     d. įsakymu Nr. T2E-

 

VEIKLOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS

VYRIAUSIOJO SPECIALISTO

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

 

I SKYRIUS

 PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA

 

1.  Veiklos administravimo skyriaus (toliau – Skyrius) vyriausiasis specialistas yra specialistų grupės pareigybė.

2. Pareigybės lygis – A2.

 

II SKYRIUS

 SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

 

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

3.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (ne žemesnį kaip bakalauro kvalifikacinį laipsnį);

3.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų trukmės darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;

3.3. turėti ne mažesnę kaip 2 metų trukmės darbo patirtį personalo valdymo srityje;

3.4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą bei gebėti juos taikyti praktikoje;

3.5. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais,  Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančius darbo bei tarnybos santykius, valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos etikos taisykles, valstybės tarnautojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo proceso organizavimą ir jo ypatumus;

3.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją ir teikti išvadas bei pasiūlymus;

3.7. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu.

 

III SKYRIUS

 ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

 

  1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
    1. priima ir peržiūri gautą (pateiktą tiesiogiai, atsiųstą paštu, per pasiuntinį, elektroniniais ryšiais Departamento elektroninio pašto adresu ntakd@ntakd.lt, per elektroninio pristatymo sistemą, taip pat pateiktus per valstybės informacines sistemas ir kt.) korespondenciją;
    2. tvarko siunčiamą ir gaunamą korespondenciją,  registruoja elektorinėje dokumentų valdymo sistemoje kitus Departamento parengtus vidaus dokumentus (registruoja, skenuoja, susieja elektroninius dokumentus ar skaitmenines jų kopijas su jų registracijos kortelėmis, gautais dokumentais, kontroliuojamais pavedimais, patikrina šių dokumentų parašų galiojimą, perduoda (nukreipia) Departamento direktoriui, Departamento valstybės tarnautojams ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis (toliau kartu – darbuotojai););
    3. elektroninėje dokumentų valdymo sistemoje rengia Departamento dokumentacijos planą ir registrų sąrašą;
    4. teikia informaciją, metodinę pagalbą Departamento darbuotojams, valstybės ir (ar) savivaldybių įstaigoms, juridiniams ir fiziniams asmenims;
    5. užtikrina Departamento interesantų aptarnavimą, teikia informaciją telefonu, dalyvauja užtikrinant „vieno langelio“ principo įgyvendinimą Departamente;
    6. atsako už tiesioginį bendradarbiavimą (atitinkamų operacijų inicijavimas, duomenų surinkimas ir pateikimas, reikiamų pateiktų dokumentų įvertinimas ir pan.) su įstaiga, centralizuotai atliekančia personalo administravimo funkcijas, siekiant tinkamai koordinuoti ir įgyvendinti Departamentui priskiriamas funkcijas pagal Personalo administravimo funkcijų centralizuoto atlikimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 507 „Dėl Personalo administravimo funkcijų centralizuoto atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas);
    7. į Departamento elektroninę dokumentų valdymo sistemą kelia įstaigos, centralizuotai atliekančios personalo administravimo funkcijas, parengtus Departamento direktoriaus įsakymų ir jais tvirtinamų teisės aktų ir kitų dokumentų projektus Departamento personalo administravimo srityje, įskaitant projektus dėl Departamento struktūros, pareigybių sąrašų bei Departamento pareigybių aprašymų patvirtinimo (pakeitimo, papildymo), rengia ir (ar) vertina pateiktus valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų projektus;
    8. organizuoja ir prireikus vykdo Departamento darbuotojų  priėmimą į pareigas, perkėlimą į kitas pareigas, vertinimą, atleidimą iš pareigų, atostogų suteikimą, komandiruotes, kvalifikacijos kėlimą;
    9. vykdo stebėseną ir tikrina įstaigos, centralizuotai atliekančios personalo administravimo funkcijas, suvedamą informaciją valstybės tarnybos valdymo ir valstybės tarnautojų registro informacinėse sistemose;
    10. organizuoja Departamento darbuotojų veiklos vertinimą, teikia Apraše nustatytą informaciją įstaigai, centralizuotai atliekančiai personalo administravimo funkcijas;
    11. atlieka Departamento valstybės tarnautojų ir darbuotojų mokymo poreikio analizę, rengia kasmetinius mokymų planus ir organizuoja Departamento valstybės tarnautojų ir darbuotojų mokymus;
    12. teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui dėl pažangių personalo valdymo priemonių, t. y. darbuotojų motyvavimo, grįžtamojo ryšio užtikrinimo ir adaptacijos naujiems ir (arba) po pertraukos į Departamentą grįžtantiems darbuotojams sistemų, diegimo ir (ar) tobulinimo, koordinuoja ar organizuoja šių priemonių taikymą Departamente;
    13. tvarko Departamento dokumentų bylas ir užtikrina  archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą;
    14. pagal kompetenciją rengia Departamento teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dokumentų ir personalo valdymo klausimais;

4.15. pagal kompetenciją atlieka kitas Skyriaus vedėjo pavestas ir teisės aktuose nustatytas funkcijas tam, kad būtų pasiekti Departamento veiklos tikslai.

IV SKYRIUS

 ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO PAVALDUMAS

 

5.  Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.