PATVIRTINTA
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento direktoriaus
2023 m. lapkričio 3 d. įsakymu Nr. T2E-188
NARKOTIKŲ, TABAKO IR ALKOHOLIO KONTROLĖS DEPARTAMENTO
VEIKLOS ADMINISTRAVIMO SKYRIAUS
SKYRIAUS (BIURO, TARNYBOS), KURIE NĖRA KITAME ĮSTAIGOS PADALINYJE, VEDĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – V pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus direktoriui (įstaigos vadovui).
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. veiklos planavimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. korupcijos prevencija.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Veiklos administravimo skyriaus veiklos organizavimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. antikorupcinės aplinkos Departamente kūrimas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
9. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
11. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
12. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
13. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
14. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
15. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
16. organizuoja tinkamą Departamento dokumentų valdymo, tvarkymo ir apskaitos procedūrų vykdymą.
17. organizuoja Departamento vidaus bei priskirtų išorės administravimo informacinių sistemų bei informacinių ir ryšių technologijų, priežiūrą ir funkcionavimą.
18. organizuoja tinkamą Departamento turto ir materialinių vertybių valdymą bei administravimą.
19. kurti antikorupcinę aplinką, koordinuoti ir kontroliuoti antikorupcinės aplinkos kūrimą Departamente.
20. įgyvendinti korupcijos prevencijos priemones ir vykdyti jų įgyvendinimo stebėseną, taip pat koordinuoti ir kontroliuoti korupcijos prevencijos priemonių įgyvendinimą Departamente.
21. stiprinti Departamento valstybės tarnautojų, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis antikorupcinį sąmoningumą.
22. įgyvendina politiką personalo valdymo, žmogiškųjų išteklių plėtros klausimais.
23. atlieka personalo sudėties analizę rengiant pasiūlymus Departamento personalo formavimo klausimais.
24. organizuoja ir prireikus vykdo Departamento darbuotojų priėmimą į pareigas, perkėlimą į kitas pareigas, vertinimą, atleidimą iš pareigų, atostogų suteikimą, komandiruotes, kvalifikacijos kėlimą.
25. rengia vidaus administravimo aktų projektus ir kitus dokumentus personalo valdymo ir planavimo klausimais.
26. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
27. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
27.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.2. studijų kryptis – teisė (arba);
27.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
27.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
27.5. darbo patirtis – turėti teisinio arba vadovaujamo darbo stažą;
27.6. darbo patirties trukmė – 5 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
28. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
28.1. komunikacija – 4;
28.2. analizė ir pagrindimas – 5;
28.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
28.4. organizuotumas – 4;
28.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
29. Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
29.1. lyderystė – 4;
29.2. veiklos valdymas – 4;
29.3. strateginis požiūris – 4.
30. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
30.1. korupcijos prevencija – 4;
30.2. žmogiškųjų išteklių valdymas – 4;
30.3. veiklos planavimas – 4.