BDAR

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas įspėja apie rinkoje siūlomas ir mirtį sukeliančias „Ecstasy“ dozes

Data

2016 12 13

Įvertinimas
0
Logo.png

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (toliau – Departamentas) informuoja, kad Europos narkotikų ir narkomanijos stebėsenos centro duomenimis, Europos Sąjungos rinkoje platinamos psichotropinės medžiagos, žinomos kaip „Ecstasy“ tabletės su ypač didele veikliosios medžiagos MDMA (3,4-Methylenedioxymethamphetamine) koncentracija.

Departamentas įspėja, kad vartotojai gali nežinoti, kokios koncentracijos medžiagą jie įsigyja ir vartoja, todėl net ir įprastos vartoti dozės gali būti mirtinos ir kelti didelę perdozavimo riziką.

Pagrindiniai apsinuodijimo MDMA požymiai yra: gausus prakaitavimas, drebulys, išdžiūvusi burna, pykinimas, vėmimas, padidėjęs kraujo spaudimas ir širdies ritmas, paranoja, perkaitimas.

Taip pat gali išsivystyti serotonino sindromas ir gali sąlygoti mirtį. 

Apsinuodijimų informacijos biuro duomenimis, Lietuvoje 2016 m. buvo nustatyta keletas apsinuodijimo atvejų šia medžiaga.

Departamentas įspėja, kad vartodami narkotines ir psichotropines medžiagas, rizikuojate pakenkti centrinės nervų sistemos ir psichinių bei gyvybinių funkcijų veiklai.

Esant įtarimui, jog asmuo svaiginasi kokiomis nors medžiagomis, būtina jį nukreipti į sveikatos priežiūros įstaigas. Kontaktus galima rasti interneto svetainėje www.ntakd.lrv.lt arba paskambinus tel. 8 7066 80 60.

Neatidėliotina informacija apsinuodijus suteikiama Apsinuodijimų kontrolės ir informacijos biure tel. +370 5 236 20 52 arba +370 687 53378